Ακόμη και όταν τα κύματα στη λίμνη του μυαλού σου είναι ήρεμα, κάποιες σκέψεις παραμονεύουν για να αναδειθούν με την πρώτη ευκαιρία στην επιφάνεια. Η υπερανάλυση της σκέψης είναι μια συνήθεια η οποία μπορεί να αναχθεί και σε κάτι βασανιστικό.

Προκειμένου να την εξουδετερώσεις και να κρατήσεις την ουσιαστική διαχείριση κάθε κατάστασης, θυμήσου τα εξής:

Ψάξε για τη λύση

Μπορεί να μοιάζει προφανές αλλά όταν μια σκέψη σε βασανίζει, τότε υπάρχει και ένα πρόβλημα. Πως λοιπόν να απομακρυνθεί η υπερανάλυση της σκέψης όταν δεν εστιάζεις στη ρίζα του κακού; Συχνά το αίσθημα του ότι είσαι… αβοήθητος, προσφέρει μια γαλήνη ή ένα εφησυχασμό. Η ακτιβίστρια Marianne Williamson είχε αναφέρει εύστοχα ότι «ο μεγαλύτερός μας φόβος δεν είναι ότι ήμαστε ανίκανοι, αλλά ότι κατέχουμε υπερδύναμη». Κι αυτό διότι όταν έχεις τα κατάλληλα εφόδια, αυτό που απομένει είναι η προσπάθεια την οποίαν δεν είναι όλοι διατεθειμένοι να καταβάλουν.

Δώσε χώρο και χρόνο στην ανησυχία

Πως θα σου φαινόταν αν προγραμματίζες ή αφιέρωνες λίγο χρόνο κάθε ημέρα για να ανησυχήσεις όσο θέλεις και όσο μπορείς; Αυτή η μέθοδος ενδεχομένως να μην μοιάζει πρακτική και αποδοτική. Ωστόσο όταν την εφαρμόσεις θα συνειδητοποιήσεις ότι θα ρίξεις φως σε αρκετά σκοτεινά σημεία. Συχνά η αιτία της ανησυχίας δεν είναι εμφανής καθώς προκύπτουν «παρεμβολές». Όταν όμως αποτυπώσεις σε μια κόλλα χαρτί όλα όσα σε προβληματίζουν αλλά και ταυτόχρονα όλα για όσα είσαι ευγνώμων, θα βρεις την πνευματική ισορροπία.

Σ’ αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολούθησε τη σελίδα του LoveLife και στο Facebook.