Ψυχολογικοί, φυσικοί και κοινωνικοί ρόλοι εξαντλούν τα αποθέματα ενέργειάς σου. Όταν νιώθεις κουρασμένος δυσκολεύεσαι να ενεργήσεις ορθολογικά και συχνά επιφορτίζεις τον εαυτό σου με μεγαλύτερο βάθος.

Τρόποι για να σπάσεις το μοτίβο αυτό είναι οι εξής:

Δώσε προτεραιότητα στον ύπνο

Μια βραδιά χωρίς καλό ύπνο δεν μπορεί να αναπληρωθεί με το λεγόμενο power nap. Όταν νιώθεις κουρασμένος τότε λύση είναι να κλείσεις για λίγο τα μάτια και να δώσεις στο σώμα το χρόνο να επιδιορθωθεί. Αν αντιμετωπίζεις οποιοδήποτε πρόβλημα τότε υπάρχουν λύσεις για όλα τα επίπεδα. Σε ψυχολογικό επίπεδο δοκίμασε το διαλογισμό. Αν αυτό που σε απασχολεί είναι σωματικό, η μελατονίνη και το μαγνήσιο βοηθούν τη διαδικασία. Επίσης το τέντωμα των μυών μπορεί να απομακρύνει την ένταση.

Θέσε το σώμα σε κίνηση

Το να ασκηθείς δεν ακούγεται και η πιο ορθολογική συνταγή όταν νιώθεις πόνο και ανησυχία. Με τον όρο «άσκηση» βέβαια δεν εννοούμε απαραίτητα την επίσκεψη στο γυμναστήριο. Για παράδειγμα ένας περίπατος στη φύση ή πλάι στο κύμα συνοδεύεται από πολλαπλά οφέλη. Πέραν του ότι καθαρίζει το μυαλό, συνοδεύεται από την απελευθέρωση των ορμονών της χαράς, γνωστών και ως ενδορφίνων. Όταν μάλιστα είσαι σε θέση να συνδυάσεις την άσκηση με ένα φίλο ή μια φίλη, τότε ο υγιής συναγωνισμός θα σε βοηθήσει να επανέλθεις σε μια δυνατή κατάσταση.

Σ’ αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολούθησε τη σελίδα του LoveLife και στο Facebook.