Ακόμη κι αν δεν κοιμήθηκες πολύ καλά, υπάρχουν οι κινήσεις οι οποίες θα συνεισφέρουν σε ένα υπέροχο πρωινό ξύπνημα. Ο τρόπος με τον οποίον επιλέγεις να ξεκινήσεις την ημέρα σου, θέτει τις βάσεις για το τι θα ακολουθήσει.

Τρεις λοιπόν τακτικές οι οποίες θα συνεισφέρουν σε μια καλή εκκίνηση είναι οι εξής:

Θέσε το σώμα σε κίνηση

Αρκετοί άνθρωποι οι οποίοι έχουν πατήσει κορυφή στον τομέα τους, γνωρίζουν τα οφέλη της πρωινής γυμναστικής, όπως για παράδειγμα ο Tony Robbins. Παρόλ’ αυτά υπάρχει πάντοτε ο πειρασμός για λίγο περισσότερο ύπνο και λίγη περισσότερη ζεστασιά κάτω από την κουβέρτα τους χειμερινούς μήνες. Το κίνητρο μπορεί να έρθει καταρχήν με τη χρήση της σωστής λέξης. Αντικατέστησε τη «γυμναστική» με την «κίνηση» ώστε να ξεπεράσεις το ψυχολογικό φράγμα του να κάνεις κάτι με φόρτο. Από εκεί και πέρα επέλεξε το πως θέλεις να κινηθείς είτε αυτό είναι τροχάδην είτε αυτό είναι να ακολουθήσεις μια σειρά ασκήσεων για τέντωμα των μυών.

Επέλεξε να παραμείνεις στο τώρα

Με το που ανοίγεις τα μάτια σου, ενδεχομένως το μυαλό να αρχίσει να τρέχει. Τρέχει στη στοίβα εγγράφων που σε περιμένει στο γραφείο, τρέχει στην κοινωνική υποχρέωση που έχεις το απόγευμα και δεν επιθυμείς να πας, τρέχει στις υποχρεώσεις σε οικονομικό επίπεδο. Αν παραμείνεις σε αυτή τη διαδικασία, τότε δεν θυμάσαι καλά-καλά πως βρέθηκες από το σπίτι στη δουλειά. Αντιθέτως αν επιλέξεις να απολαύσεις λίγες γουλιές καφέ με καθαρό μυαλό ή αν ενώ κάνεις μπάνιο απολαύσεις το αίσθημα που σου προσφέρει το νερό στο σώμα σου, θα παρατηρήσεις τη διαφορά. Επέλεξε επίσης να διαφοροποιήσεις τις συνηθισμένες σου διαδρομές παίρνοντας ένα στρίψιμο νωρίτερα ή ένα στρίψιμο αργότερα και ικανοποίησε την περιέργεια του τι υπάρχει γύρω σου.

Σ’ αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολούθησε τη σελίδα του LoveLife και στο Facebook.