Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και οι πολλές υποχρεώσεις αυξάνουν τον κίνδυνο επίμονης κούρασης. Τα συμπτώματα της έντονης κούρασης -ατονία, μυϊκή αδυναμία, ψυχολογική εξάντληση, κατάθλιψη, άγχος- δεν θα πρέπει να αγνοηθούν γιατί μπορεί να οδηγήσουν σε επιπλέον προβλήματα υγείας. Ιδού 10 τρόποι για να απαλλαγείτε από την κούραση…

Η κατάσταση μπορεί να αντιμετωπισθεί φυσικά. Όμως, σε περίπτωση που τα συμπτώματά της δεν υποχωρούν, πρέπει να επισκεφθείτε τον γιατρό σας.

10 τρόποι για να απαλλαγείτε από την κούραση

Μουσική

Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει τα οφέλη της μουσικής στον οργανισμό; Η χαλαρωτική μουσική μειώνει την αρτηριακή πίεση και το στρες και βελτιώνει τη διάθεση. Επίσης οι πιο ρυθμικοί τόνοι αυξάνουν τα επίπεδα ενέργειας.

Στάση σώματος

Η κύρτωση της πλάτης και η λανθασμένη στάση στον ύπνο εμποδίζουν την κυκλοφορία του αίματος και μειώνουν τα επίπεδα αντοχής.

Ήλιος

Η έκθεση στον ήλιο βοηθά στη σύνθεση βιταμίνης D. Αυτή συμβάλλει στην υγεία των οστών και αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας.

Χυμός παντζαριού

Ο χυμός παντζαριού, αποτοξινώνει το συκώτι και συμβάλλει στην δημιουργία νέων υγιών ερυθρών αιμοσφαιρίων που βοηθούν στην κυκλοφορία του οξυγόνου στα όργανα. Η συχνή κατανάλωσή του βελτιώνει την αντοχή και διατηρεί σταθερά τα επίπεδα ενέργειας στο σώμα.

Μπανάνες

Είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και «καλούς» υδατάνθρακες, οι οποίοι απελευθερώνονται αργά στο αίμα, δίνοντας σταδιακά ενέργεια στον οργανισμό.

Σπόροι Chia

Περιέχουν πρωτεΐνες, οι οποίες συμβάλλουν στην αύξηση των επιπέδων ενέργειας. Επίσης είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες και επιβραδύνουν την πέψη εξασφαλίζοντας μακροπρόθεσμα επίπεδα ενέργειας στο οργανισμό.

Γιατί ξυπνάτε κουρασμένοι;

Έντονα χρώματα

Τα έντονα χρώματα (κόκκινο, κίτρινο, πορτοκαλί) αυξάνουν τα επίπεδα ενέργειας, κυρίως γιατί οι αποχρώσεις αντιπροσωπεύουν τη θερμότητα και την ακτινοβολία.

Αρωματοθεραπεία

Μην υποτιμάτε την δύναμη της αρωματοθεραπείας στην αντιμετώπιση της κούρασης. Ορισμένα αιθέρια έλαια (μέντα, δενδρολίβανο, γιασεμί) επιδρούν βαθύτερα στο ανθρώπινο σώμα. Έχουν θεραπευτική δράση, βελτιώνουν τη σωματική υγεία και δίνουν ψυχική ευεξία.

Τζίνσενγκ

Το τζίνσενγκ (γνωστό και ως Πάναξ) συμβάλλει στην ενίσχυση της μνήμης, αυξάνει τα επίπεδα συγκέντρωσης και βελτιώνει την εγκεφαλική λειτουργία.

Η ημερήσια πρόληψη 2.000mg καθαρού τζίνσενγκ σε κάψουλα συμβάλλει αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση της κόπωσης.

Οι ερευνητές παρατήρησαν ότι όσοι λάμβαναν συμπλήρωμα τζίνσενγκ μείωσαν γρηγορότερα την κόπωση σε σχέση με αυτούς που λάμβαναν placebo.

Ακατέργαστο κακάο

Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και μέταλλα. Επίσης περιέχει θεοβρωμίνη, ένα φυσικό διεγερτικό που αυξάνει σταδιακά τα επίπεδα ενέργειας και μειώνει το άγχος.

Επιπλέον έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την αντίσταση στην ινσουλίνη, τον κίνδυνο εγκεφαλικού και προστατεύει από καρδιαγγειακές παθήσεις.

Σ’ αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολούθησε τη σελίδα του LoveLife και στο Facebook.


Eirini Spiropoulou

Η Ειρήνη Σπυροπούλου είναι απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής Ιωαννίνων και του Κέντρου Αθλητικού Ρεπορτάζ στην Αθήνα. Το δίλημμα δημοσιογράφος ή φιλόλογος, όμως, δεν τέθηκε ποτέ, αφού από την αρχή ο στόχος ήταν ξεκάθαρος και έτσι η δημοσιογραφία (και όχι μόνο η αθλητική) κέρδισε… χωρίς μάχη.

Η εκμάθηση τεσσάρων ξένων γλωσσών ξεκίνησε ως «κάνω κάτι που μου αρέσει» και κατέληξε να είναι και ένα πολύ σημαντικό εργαλείο στη δουλειά και στα… ταξίδια. Θα γράφει και γι’ αυτά (τα ταξίδια) και για όλα όσα κάνουν έναν άνθρωπο ευτυχισμένο.

Προφίλ Συντάκτη

Privacy Preference Center