Συχνά, η καθημερινότητά μας τρέχει με τόσο γρήγορους ρυθμούς, που δεν βρίσκουμε χρόνο για να κάνουμε όσα θέλουμε. «Θύμα» αυτών των ρυθμών είναι ο τρόπος ζωής μας. Η διατροφή και η άσκηση πρέπει να βρίσκονται στη λίστα προτεραιοτήτων μας, μιας και ισούνται με καλή υγεία. Και αυτή είναι το νούμερο ένα αγαθό σ’ αυτόν τον κόσμο. Εδώ υπάρχουν 5 τρόποι για πιο υγιεινό τρόπο ζωής που μπορείς να χρησιμοποιήσεις.

1. Προετοίμασε ένα υγιεινό πρωινό 

Μην μένεις τελευταία στιγμή για να κάνεις το οτιδήποτε. Ακόμη κι αν αυτό είναι το πρωινό σου. Επειδή πολύς κόσμος δεν έχει χρόνο τα πρωινά, είτε το παραλείπει είτε δεν τρώει επαρκώς.

Αυτό μπορείς να το ρυθμίσεις με το να έχεις έτοιμες τις επιλογές σου από το προηγούμενο βράδυ. Έτσι, το πρωί θα ξέρεις τι «καύσιμο» θα βάλεις στο σώμα σου.

2. Έχε έτοιμο το μεσημεριανό σου από την προηγούμενη ημέρα

Το ίδιο πράγμα ακριβώς συμβαίνει και με το μεσημεριανό σου. Μόνο που αυτό το γεύμα είναι δυσκολότερο να ετοιμαστεί, λόγω του χρόνου που απαιτείται. 

Αν θες να τρως υγινεινό γεύμα, ίσως να θες να το ετοιμάσεις από το προηγούμενο βράδυ. Θα σου γλυτώσει πολύ χρόνο ενώ δεν θα «πέσεις» στην παγίδα του να στραφείς σε πιο έτοιμες (και όχι πολύ υγιεινές) λύσεις.

Tip: Αν είσαι άνθρωπος που του αρέσει η οργάνωση, βγάλε πλάνο με γεύματα για όλη τη βδομάδα. Έτσι θα περιορίσεις τις επισκέψεις σου στην υπεραγορά ενώ δεν θα ψάχνεις τελευταία στιγμή τι να φας. 

3. Πήγαινε γυμναστήριο (ή γυμνάσου με άλλους τρόπους)

Η εγκύμναση δεν είναι πολυτέλεια. Χρειάζεται μέσα στη βδομάδα σε συνδυασμό με τη διατροφή. Κάνε εγγραφή σε ένα γυμναστήριο και ακολούθησε τόσο αερόβιο όσο και πρόγραμμα με βάρη.

Αν σου είναι αδύνατον, βρες άλλους τρόπους για εκγύμναση. Περπάτημα / τζόκιγνκ, κάποιο άθλημα, χορός, ακόμη και γυμναστική μέσα στο σπίτι με ασκήσεις που δεν απαιτούν εξοπλισμό (χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματος).

4. Φάε ελαφρά το βράδυ

Το βραδινό δεν είναι «βαρύ» γεύμα. Φάε κάτι ελαφρύ που δεν θα σε γεμίσει με θερμίδες, οι οποίες δεν θα καταλυθούν. Θες με το δείπνο να ολοκληρώσεις όμορφα τη μέρα σου, όχι να καλύψεις τυχόν ανάγκες ή ελλείψεις από αυτήν. Μην φας ούτε πολύ αργά καθώς μετά πιθανόν να έχεις ανήσυχο ύπνο. 

5. Κοιμήσου νωρίς

Τέλος, έρχεται ο ύπνος. Ένα «γεμάτο» οκτάωρο σε αναζωγονεί πλήρως. Δεν είναι άλλωστε και  λίγες οι μελέτες που επιβεβαιώνουν πως η έλλειψη ύπνου επηρεάζει και στην αύξηση βάρους.

Είναι καλό να ορίσεις μια ώρα κάθε βράδυ όπου θα αρχίσεις τη διαδικασία ύπνου. Κι αυτή θα περιλαμβάνει σίγουρα και την απομάκρυνση από κινητά υπολογιστές, τηλεοράσεις και οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο.

Τουλάχιστον 30 λεπτά πριν ξαπλώσεις να απομακρύνεις οτιδήποτε μπορεί να σου χαλάσει τον ύπνο.

Στο χέρι σου

Τρόποι για πιο υγιεινό τρόπο ζωής υπάρχουν και είναι αρκετοί. Κάνε κι εσύ την αρχή. Τι άλλο θα έβαζες στην πιο πάνω λίστα;

 

Σ’ αρέσουν τα άρθρα μας; Στήριξέ τα! Ακολούθησε τη σελίδα του LoveLife και στο Facebook.


Maria Papadouri

Ονομάζομαι Μαρία Παπαδούρη και βοηθάω άτομα και εταιρίες να βελτιώσουν την online εικόνα τους με την χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.

Είμαι υπέρμαχος της θετικής συμπεριφοράς και πιστεύω πώς ακόμη και μια μικρή θετική μας πράξη, μπορεί να επηρεάζει θετικά έστω και μια στιγμή της ημέρας ενός ή περισσότερων άλλων συνανθρώπων μας.

Η θετική προσέγγιση ξεκινά πάντα από μέσα μας, χωρίς να λαμβάνει υπόψη εξωτερικούς παράγοντες!

Προφίλ Συντάκτη

Privacy Preference Center