Ενα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που γυμνάζει αποτελεσματικά και γρήγορα μηρούς, κοιλιά, γλουτούς και θα «ξυπνήσει» τον μεταβολισμό σας.

Ξεκινήστε το workout, με το σώμα σας σε ύπτια κατάκλιση με τα γόνατα λυγισμένα σε ορθή γωνία και τα χέρια να ακουμπάνε στο ύψος των αφτιών με λυγισμένους αγκώνες.

Από αυτή τη θέση εκτελείτε κάμψεις του κορμού προς τα πάνω (μικρή κίνηση) και επαναφέρετε χωρίς να ξαπλώσετε.

Εκτελείτε 4 σετ από 15 επαναλήψεις με ενδιάμεσα διαλείμματα.

Γυμνάζετε τον ορθό κοιλιακό


Το σώμα σας σε ύπτια κατάκλιση με τα χέρια να ακουμπάνε στο ύψος των αφτιών και λυγισμένα στους αγκώνες ενώ τα πόδια είναι ελαφρώς λυγισμένα προς τα εμπρός.

Από αυτή τη θέση εκτελείτε πλάγιες κάμψεις με τον αγκώνα να πλησιάζει το αντίθετο γόνατο, το οποίο και φέρνετε προς τα πάνω καθώς ανεβαίνει ο κορμός.

Επειτα κατεβάζετε κορμό και πόδι και εκτελείτε από την αντίθετη πλευρά.

Εκτελείτε τρία σετ από 20 επαναλήψεις εναλλάξ (10 από κάθε πλευρά)

Γυμνάζετε πλάγιους κοιλιακούς, κάτω κοιλιακούς και λαγονοψοΐτη

Το σώμα σας σε ύπτια θέση με τα γόνατα λυγισμένα σχεδόν σε ορθή γωνία. Τα χέρια σας είναι τεντωμένα με τις παλάμες προς τα κάτω δίπλα στους γοφούς.

Περνάτε ένα λάστιχο, χωρίς λαβές, στα πόδια, λίγο πιο πάνω από τα γόνατα.

Από αυτή τη θέση εκτελείτε κάμψεις της λεκάνης προς τα πάνω, ενώ όταν η λεκάνη βρίσκεται πάνω εκτελείτε μια απαγωγή των ποδιών προς τα έξω και επαναφέρετε.

Επειτα χαμηλώνετε τη λεκάνη χωρίς να ακουμπήσει κάτω.

Εκτελείτε 3 σετ από 15 επαναλήψεις, συνδυαστικά άρσεις με απαγωγές.

Γυμνάζετε τους γλουτιαίους, ραχιαίους και απαγωγούς.

Το σώμα σας πρηνή θέση, στηριζόμενο στα γόνατα των ποδιών και στις παλάμες των χεριών, τα οποία είναι τεντωμένα.

Από αυτή τη θέση κάνετε κάμψεις των γλουτών προς τα πάνω με το γόνατο λυγισμένο σε ορθή γωνία. Κατά την άνοδο το πόδι φτάνει μέχρι εκεί που νιώθετε ότι δουλεύει ο γλουτός, ενώ στην κάθοδο το γόνατο δεν τερματίζει κάτω.

Εκτελείτε 3 σετ από 15 επαναλήψεις σε κάθε πόδι, πάντα με ενδιάμεσα διαλείμματα

Γυμνάζετε τους γλουτιαίους

Το σώμα σας σε θέση ημικαθίσματος με τα πόδια σε διάσταση και τα χέρια λυγισμένα στον αγκώνα και ενωμένα στο ύψος του στήθους.

Ο κορμός σας είναι ελαφρώς σκυμμένος προς τα εμπρός. Από αυτή τη θέση εκτελείτε απαγωγές των ποδιών προς τα έξω και επαναφέρετε χωρίς να κλείσετε εντελώς.

Εκτελείτε 3 σετ από 15 επαναλήψεις με ενδιάμεσα διαλείμματα.

Γυμνάζετε τους απαγωγούς και ισομετρικά τους γλουτούς


Το σώμα σας σε καθιστή θέση με το ένα πόδι τεντωμένο μπροστά και το άλλο λυγισμένο στο γόνατο με το πέλμα να ακουμπάει στο εσωτερικό του μηρού του αντίθετου ποδιού.

Ο κορμός σας είναι ελαφρώς σκυμμένος μπροστά προς το πόδι που είναι τεντωμένο με τα χέρια να ακουμπάνε εκεί που νιώθετε διάταση στον δικέφαλο μηριαίο (το σημείο επαφής των χεριών διαφέρει ανάλογα με το επίπεδο της ευκαμψίας σας).

Μένετε σε αυτή τη θέση 12 δευτερόλεπτα και αλλάζετε πλευρά. Ξεκουράζεστε για λίγο και εκτελείτε άλλη μία φορά και στα δύο πόδια.

Διατείνετε δικέφαλο μηριαίο και προσαγωγούς.

Του Γιάννη Αγνιάδη, καθηγητή Φυσικής Αγωγής


Giorgos Thalassis

Είμαι αισιόδοξος και ήρεμος. Συνήθως πρόσχαρος και χαμογελαστός. Μου αρέσει η δράση, το παιχνίδι και η περιπέτεια. Είμαι αρκετά αυθόρμητος, παρορμητικός. Δεν τα πάω καλά με τα… ρολόγια. Εμπιστεύομαι εύκολα τους άλλους σε βαθμό αφέλειας. Δεν μαθαίνω από τα λάθη μου…

Πιστεύω στον Άνθρωπο και στην δύναμη της ψυχής και του πνεύματος του. Λατρεύω τον Ελληνικό πολιτισμό που γέννησε αξίες πανανθρώπινες, όπως την Ελευθερία και την Αξιοπρέπεια αλλά και τον σεβασμό, το φιλότιμο και την λεβεντιά.

Αγαπώ όλες τις τέχνες. Μας δίνουν χρώμα στην ζωή μας και μπόλικο συναίσθημα. Μας κάνουν καλύτερους και μας εξευγενίζουν. Ξεχωρίζω τη Μουσική, τον Χορό και τον Κινηματογράφο.

Είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω πολύ, σχεδόν σε όλη την Ευρώπη (και όχι μόνο) και κατάλαβα ότι τίποτα δε συγκρίνεται με την προσωπική εμπειρία και τις αναμνήσεις που θα δημιουργήσεις σε ένα νέο τόπο που θα επισκεφτείς.

Όταν είμαι στην φύση, νιώθω πιο κοντά στον… Θεό. Όταν είμαι κοντά στην Θάλασσα… ταξιδεύω σε τόπους μακρινούς και όμορφους.

Προφίλ Συντάκτη

Privacy Preference Center