Τα συμπτώματα της έλλειψης σε Βιταμίνη D είναι εύκολο να τα αγνοήσουμε, αλλά σημαντικό να τα αναγνωρίζουμε. Έλλειψη βιταμίνης D.

 Η βιταμίνη D μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην πέψη μετάλλων όπως είναι το ασβέστιο και ο σίδηρος.

Ο κύριος όμως τρόπος για να πάρετε την απαραίτητη ποσότητα βιταμίνης D είναι μέσω της  απορρόφησης που γίνεται από το δέρμα σας από τις ακτίνες του ήλιου.

Επειδή λοιπόν εξαρτάται από την έκθεσή σας στον ήλιο, μπορεί μερικές φορές να είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό εάν χρειάζεστε περισσότερη βιταμίνη D.

Εδώ είναι κάποια σημάδια που θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε εάν έχετε ανεπάρκεια σε βιταμίνη D.

Έλλειψη βιταμίνης D

Μυϊκή Αδυναμία

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η μυϊκή αδυναμία μπορεί να παρουσιαστεί σε μια γενική κόπωση του σώματος. Πάνω από όλα, θα πρέπει πάντα να ακούτε το σώμα σας.

Και πάλι, αν παρατηρήσετε κάτι σοβαρό εκτός από το συνηθισμένο, συνιστάται να επικοινωνήσετε με το γιατρό σας για μια εξέταση.

Πόνος των Οστών

Αποφεύγοντας τόσο τον ήλιο όσο και τα γαλακτοκομικά προϊόντα μπορεί να προκληθεί ανεπάρκεια σε βιταμίνη D, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε οστικό πόνο.

Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο να διακριθεί εάν προέρχεται από τους μύες ή τις αρθρώσεις. Αλλά εκδηλώνεται συνήθως ως ένας βαθύς, γεμάτος πόνος που δεν μπορεί να απομονωθεί σε μια ακριβή περιοχή.

Κατάθλιψη

Όπως αποδεικνύεται, ο ήλιος είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση ενός χαμόγελου στο πρόσωπό σας.

Η βιταμίνη D συχνά αναφέρεται ως η «βιταμίνη του ήλιου», επειδή ενεργοποιείται το δέρμα σας από την ηλιακή ακτινοβολία.

Εάν ζείτε σε ένα μέρος που βλέπει λιγότερο ηλιακό φως από το κανονικό, η έλλειψη του φωτός θα μπορούσε κυριολεκτικά να χαλάσει τη διάθεσή σας.

Αυτό το απαραίτητο θρεπτικό συστατικό βοηθά τους νευροδιαβιβαστές του εγκεφάλου σας να παράγουν σεροτονίνη. Η οποία επηρεάζει τα συναισθήματα της ευτυχίας.

Μελέτες έχουν συνδέσει τα χαμηλά επίπεδα της βιταμίνης D με επεισόδια κατάθλιψης. Αυτό συμβαίνει ιδιαίτερα κατά τους χειμερινούς μήνες, λόγω της έλλειψης του ήλιου κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου του έτους.

Οι επιστήμονες δεν έχουν κατορθώσει ακόμα να καταλάβουν το πώς λειτουργεί πραγματικά η βιταμίνη D στον εγκέφαλο, αλλά κάθε χρόνο μαθαίνουν όλο και περισσότερα.

Κόπωση

Η βιταμίνη D είναι μια από τις απαραίτητες βιταμίνες για το σώμα σας προκειμένου να παραχθεί ενέργεια. Και χωρίς αυτή μπορεί να καταλήξετε να νιώθετε κόπωση το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας.

Χωρίς την ενέργειά σας, μπορεί να αρχίσει να αλλάζει η καθημερινή σας συμπεριφορά με αρνητικό τρόπο, που μπορεί επίσης να επηρεάσει τη γενική σας υγεία.

Έλλειψη βιταμίνης D

Μειωμένη Αντοχή

Αν είστε αθλητής και βλέπετε την αντοχή σας να μειώνεται για κανέναν προφανή λόγο, θα μπορούσε να είναι επειδή έχετε χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D.

Οι ειδικοί στους αθλητικούς κύκλους συνειδητοποιούν ότι η βιταμίνη D είναι ζωτικής σημασίας για τα επίπεδα ενέργειας, ειδικά όταν πρόκειται για την αντοχή.

Ιδανικά, η αντοχή σας, θα πρέπει να επιστρέψει αν έχετε τα επίπεδα της βιταμίνης D σας σε κανονικό επίπεδο.

 

Διαβάστε επίσης Κακές επιλογές πρωινού

Σ’ αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολούθησε τη σελίδα του LoveLife και στο Facebook.