Ξεκίνησες τη δίαιτα με στόχο να χάσεις Χ κιλά, στο διάστημα που είχες οριοθετήσει ως ιδεατό τα κατάφερες και τα περιττά κιλά εξαφανίστηκαν… και τώρα τι; Πώς θα διατηρήσεις το βάρος σου;

Πολλοί -και διατροφολόγοι- υποστηρίζουν ότι είναι πιο εύκολο να χάσεις τα κιλά που θες παρά να διατηρήσεις το βάρος σου και δεν έχουν άδικο.

Γιατί συνήθως οι δίαιτες συνεπάγονται και στερήσεις και όταν έρχεται η ώρα να σταματήσεις τη δίαιτα, θες να κάνεις όλα όσα στερήθηκες. Ή τέλος πάντων, κάποια από αυτά. Και τότε τα κιλά που έχασες επανέρχονται…

Τι κάνουμε, λοιπόν, για να διατηρήσουμε το βάρος μας μετά από μία δίαιτα;

Όταν κάνετε δίαιτα, ακολουθείτε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής. Αυτό τον τρόπο διατροφής θα πρέπει να ακολουθήσετε και μετά, καταναλώνοντας μεγαλύτερες ποσότητες από αυτές που καταναλώνατε όταν θέλατε να χάσετε κιλά.

Αν επιστρέψετε στον παλιό ανθυγιεινό τρόπο διατροφής σας, θα επιστρέψουν μαζί και τα χαμένα κιλά. Κρίμα δεν είναι; Λίγη εγκράτεια χρειάζεται και ο υγιεινός τρόπος διατροφής θα γίνει μία συνήθεια!

Το αποδείξατε ήδη!

Όσο κάνατε δίαιτα αποδείξατε στον εαυτό σας ότι μπορείτε να παραμείνετε προσηλωμένοι σε ένα στόχο και να τον επιτύχετε. Σας αποδείξατε ότι έχετε εγκράτεια, υπομονή και θέληση. Αφού τα καταφέρατε, μπορείτε να μείνετε πιστοί σ’ αυτές τις συνήθειες και να μην επιστρέψετε στα παλιά.

Μια διατροφή συντήρησης δεν είναι τόσο αυστηρή όσο μια δίαιτα απώλειας βάρους, άρα μπορείτε περιστασιακά να απολαύσετε και διάφορες λιχουδιές που στερηθήκατε. Αρκεί να καλύπτετε αυτή την προϋπόθεση: περιστασιακά!

Ξέρετε ότι το πρωινό είναι απαραίτητο στη διατροφή σας, αλλά το αμελείτε. Κακώς! Έχει διαπιστωθεί πως οι άνθρωποι που έχουν καταφέρει να διατηρήσουν τα κιλά τους μετά από μια δίαιτα έχουν κάτι κοινό: έτρωγαν πρωινό κάθε μέρα.

Στη ζυγαριά…

Η απώλεια βάρους συνήθως επιτυγχάνεται από τη σωστή διατροφή και την παράλληλη άσκηση. Τώρα που πετύχατε το στόχο σας, γιατί να σταματήσετε τη γυμναστική;

Η άσκηση δεν χρειάζεται να είναι έντονη. Ακόμη και μισή περπάτημα τη μέρα αρκεί!

Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να μην ξαναπάρετε τα κιλά είναι να ζυγίζεστε κάθε μέρα. Αν παρακολουθείτε το βάρος σας, δεν θα ξεφύγετε…

Διαβάστε επίσης:

5 συνήθειες που εμποδίζουν την απώλεια βάρους

Τα «super foods» στο διαιτολόγιο μας