Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πόση καφεΐνη έχεις βάλει στον οργανισμό σου με τόσους καφέδες που έχεις πιει στη ζωή σου; Έχεις σκεφτεί πόσο πιο υγιής θα ήσουν αν έπινες λιγότερους; Ή μήπως πρέπει να τους περιορίσεις για ιατρικούς λόγους; Είτε θέλεις, είτε πρέπει να το κάνεις, σίγουρα αυτό που σε προβληματίζει περισσότερο είναι πώς θα ξυπνάς το πρωί χωρίς καφέ. Κι όμως γίνεται!

Θα παραθέσουμε επτά εναλλακτικές του καφέ για το πρωινό ξύπνημα:

Κάνε ένα δροσερό ντους
Δεν χρειάζεται να παγώσεις, απλά μην κάνεις το συνηθισμένο σου πρωινό ντουζάκι με ζεστό νερό, γιατί το πιθανότερο είναι να θες να επιστρέψεις στο κρεβάτι.

Πιες κρύο νερό
Πριν και μετά το κρύο μπάνιο πιες κρύο νερό. Το κρύο αυξάνει την αδρεναλίνη και, θες δεν θες, ξυπνάς!

Αναζήτησε τον ήλιο
Εδώ που τα λέμε δεν θα τον ψάξεις και πολύ. Δεν ζούμε στην Αγγλία. Εδώ έχουμε ήλιο και τον χειμώνα. Μόλις ξυπνήσεις, άνοιξε τα παράθυρα να μπει ο ήλιος στο σπίτι.

Γυμνάσου
Μην πιάσεις τα βαράκια πρωί-πρωί. Κάνε έναν μικρό περίπατο γύρω από το σπίτι σου πριν φύγεις για τη δουλειά.

Φάε ένα φρούτο
Αλλά… τι φρούτο; Το μήλο, η μπανάνα και το πορτοκάλι είναι αυτά που σε βοηθούν περισσότερο να ξυπνήσεις το πρωί χωρίς να πιεις καφέ.

Εξάσκησε το μυαλό σου
Δοκίμασε να παίξεις παιχνίδια που κρατούν το μυαλό σε εγρήγορση: Sudoku, taboo, ακόμη και σταυρόλεξο. Δεν θα σε ξυπνήσουν;

Καθιέρωσε έξυπνα μικρά σνακ μέσα στη μέσα
Προσπάθησε να εντάξεις στην καθημερινότητά σου τροφές που σου παρέχουν ενέργεια, χωρίς ιδιαίτερες θερμίδες, όπως, για παράδειγμα, τα φρούτα και οι ξηροί καρποί. Μια τέλεια επιλογή αποτελεί το μήλο με ταχίνι ή βούτυρο αμυγδάλου.