Όλοι μας θέλουμε να κάψουμε περισσότερο λίπος από την περιοχή της κοιλιάς και πλέον ξέρουμε πώς θα το καταφέρουμε. Κάψετε λίπος από την κοιλιά.

Το γρήγορο τρέξιμο και όχι το jogging φαίνεται να είναι το κλειδί για το γρήγορο κάψιμο λίπους, σύμφωνα με μια νέα μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Ουαλίας, που δημοσιεύθηκε στο International Journal of Obesity.

Και αυτή η έρευνα έρχεται να επιβεβαιώσει τα ευρήματα από πολλές ακόμα που προηγήθηκαν. Και δείχνουν ότι η γυμναστική υψηλής έντασης είναι αυτή που εντείνει την καύση λίπους.

Κάψετε λίπος από την κοιλιά

Στην μελέτη, οι άνδρες συμμετέχοντες έκαναν σπριντ για 8 δευτερόλεπτα ανά τακτά διαστήματα στο 20λεπτο τρέξιμό τους, για τρεις φορές την εβδομάδα. Και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι υπέρβαροι άνδρες έχασαν περίπου 2 κιλά λίπους μέσα σε 12 εβδομάδες.

Και, πιο συγκεκριμένα, έχασαν 17% κατά μέσο όρο από το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Μια πολύ σημαντική ανακάλυψη, καθώς αυτό το λίπος απειλεί την υγεία μας σε πολλαπλά επίπεδα.

Σχέση αερόβιας άσκησης και ασκήσεων ενδυνάμωσης

Η αερόβια άσκηση είναι αποδεδειγμένα καλύτερη για την καύση λίπους, αλλά δεν αυξάνει την μυϊκή μας μάζα. Συνεπώς, είναι ανάγκη να την συνδυάζουμε με ασκήσεις ενδυνάμωσης.

Άρα, καταλήγουμε για ακόμη μια φορά ότι η διαλειμματική άσκηση (μέτρια προς έντονη άσκηση με μικρά διαλείμματα πολύ έντονης άσκησης) είναι ότι καλύτερο για να διώξουμε το λίπος, να χάσουμε κιλά αλλά και να χτίσουμε δυνατούς μύες.

Κάψετε λίπος από την κοιλιά

Ένα παράδειγμα διαλειμματικής γυμναστικής για αρχάριους:

Προθέρμανση: 5 λεπτά περπάτημα, προς χαλαρό jogging.

Εναλλαγές σπριντ για 30 δευτερόλεπτα και 1,5 λεπτό χαλαρού jogging για 20 λεπτά

Χαλάρωση: 5 λεπτά χαλαρού jogging προς περπάτημα, και διατάσεις.

Παράδειγμα διαλειμματικής για πιο εξοικειωμένους:

Προθέρμανση: 5 λεπτά περπάτημα, προς χαλαρό jogging.

Εναλλαγές 30 δευτερόλεπτα σπριντ με 30 δευτερόλεπτα χαλαρού jogging για 20 λεπτά.

Χαλάρωση: 5 λεπτά χαλαρού jogging προς περπάτημα, και διατάσεις.

Και ένα πρόγραμμα για προχωρημένους:

Προθέρμανση: 5 λεπτά χαλαρού jogging.

Εναλλαγές 30 δευτερόλεπτα σπριντ με 15 δευτερόλεπτα χαλαρού jogging για 20 λεπτά

Χαλάρωση: 5 λεπτά χαλαρό jogging, και διατάσεις.

 

Διαβάστε επίσης Κτίστε το σώμα σας σωστά

Σ’ αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολούθησε τη σελίδα του LoveLife και στο Facebook.