Η άθληση είναι υγεία και αυτό δεν είναι μυστικό. Αντίθετα από επιστήμονες μέχρι και τον τελευταίο άνθρωπο σε αυτό τον κόσμο που δεν έχει καμιά σχέση με τον αθλητισμό, θα στο επιβεβαιώσει. Το οφέλη πολλά τόσο στην σωματική όσο και στην ψυχική υγεία. Κολύμβηση: Ισορροπία στο σώμα και την ψυχή

Ένα είδος άσκησης που συνδυάζει εντυπωσιακά τους δυο τομείς είναι η κολύμβηση. Ίσως η καλύτερη αερόβια γυμναστική η οποία φέρνει την ισορροπία σε ψυχή και σώμα.

Χτίσε το σώμα που ονειρεύεσαι

Αρχίζοντας όμως απ’ το σώμα, το εντυπωσιακό είναι πως με το κολύμπι, γυμνάζεις όλους τους μύες του σώματος. Απ’ τα πόδια, στους κοιλιακούς, τα χέρια ακόμη και τους ραχιαίους. Δεν είναι τυχαίο πως οι αθλητές κολύμβησης έχουν τα πιο εντυπωσιακά σώματα.

Βέβαια το να αποκτήσεις εκείνο το σώμα δεν είναι εύκολο και θα χρειαστούν πολλά χιλιόμετρα κολύμβησης για να δεις τέτοιο αποτέλεσμα. Όμως σίγουρα το κολύμπι γυμνάζει τους μύες του σώματος πολύ πιο γρήγορα από κάθε άλλο άθλημα.

Η κατάλληλη άσκηση για απώλεια βάρους

Κι αν ακόμη θες να χάσεις βάρος, η κολύμβηση είναι ιδανική. Μια απ’ τις έντονες αερόβιες γυμναστικές οι οποίες όμως δεν σε εξουθενώνουν. Σίγουρα η ένταση με την οποία θα ασκηθείς παίζει ρόλο στις θερμίδες που θα χάσεις, όμως σε σχέση με άλλα αθλήματα το κολύμπι καίει μεγαλύτερο ποσοστό θερμίδων.

Σημαντικό στοιχείο, είναι πως με το κολύμπι δύσκολα θα έρθει κάποιος τραυματισμός. Βλέπετε όταν η άσκηση γίνεται στο νερό όλα είναι πιο απλά.

Το κολύμπι φτιάχνει τη διάθεση

Και να ξεφύγουμε απ’ τη σωματική υγεία και πάμε στην ψυχική τα θετικά πολλαπλασιάζονται. Η διάθεση μας έχει άμεση σχέση με τις ενδορφίνες (μικρές ομάδες πρωτεϊνών που παράγονται στην υπόφυση και τον υποθάλαμο του εγκεφάλου).

Οι ενδορφίνες ηρεμούν, γεννούν αίσθημα ευδαιμονίας, συμβάλλουν στην καλή διάθεση. Και ακριβώς η κολύμβηση βοηθά στην αύξηση των ενδορφινών. Είναι γι’ αυτό που η θάλασσα μας φτιάχνει τη διάθεση και έχει αυτή την ικανότητα να αποβάλλει όλα αυτά που μας «χαλούν».

Απ’ την χαλάρωση των μυών στη δημιουργία νέων κυττάρων

Το νερό παράλληλα προσφέρει ουσιαστική χαλάρωση στους μύες. Χωρίς να κάνεις κάτι το ιδιαίτερο βλέπεις αντίστοιχα αποτελέσματα με τη γιόγκα. Βρίσκεις ουσιαστικά την ηρεμία σου και την ψυχική σου ισορροπία.

Την ίδια ώρα, η κολύμβηση έχει άμεση επίδραση στον εγκέφαλο μας. Ουσιαστικά δίνει στον εγκέφαλο μας χείρα βοηθείας και αντικαθιστά τα κύτταρα που χάνονται από το άγχος με ταχύτερο ρυθμό.

Γενικότερα το κολύμπι αποτελεί ένα απ’ τα πιο απλά και εύκολα είδη εκγύμνασης. Και χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε βοηθά στην ψυχική ισορροπία. Γι’ αυτό μην διστάσετε κλέψτε λίγη ώρα απ’ την καθημερινότητα σας για λίγη άσκηση στο νερό. Τη διαφορά θα τη δείτε και θα την νιώσετε άμεσα.

Κολύμβηση: Ισορροπία στο σώμα και την ψυχή

Μην ξεχνάτε να μάς ακολουθείτε και στο Facebook για να βλέπετε κι εκεί τα θετικά μας άρθρα!