Η διατροφή είναι μια από τις πρώτες πηγές ευεξίας. Η επιλογή των σωστών τροφών σε βοηθά επιπλέον να έχεις ισχυρότερο ανοσοποιητικό σύστημα, ώστε να μπορείς να αντιμετωπίζεις τις λοιμώξεις και τις ιώσεις. Με τις τελευταίες σε έξαρση, είναι σημαντικό να γνωρίζεις ποιες τροφές σε προστατεύουν από τη γρίπη.

Ποιες τροφές σε προστατεύουν από τη γρίπη

Αυτές οι 7 τροφές εξασφαλίζουν τόνωση του ανοσοποιητικού, θωράκιση του πεπτικού και αύξηση της αμυντικής ικανότητας του οργανισμού να προστατεύεται από ιούς και μικρόβια ή να αποθεραπεύεται γρηγορότερα.

Φρέσκα φρούτα

Τα μήλα, τα πορτοκάλια, τα ακτινίδια, οι μπανάνες και τα μούρα είναι ορυχεία αντιοξειδωτικών βιταμινών, με πρωταγωνίστρια την C. Απαιτούνται τουλάχιστον τρεις μερίδες την ημέρα.

Ξηροί καρποί

Αμύγδαλα, φουντούκια, καρύδια περιέχουν πολλά μέταλλα όπως σελήνιο, ψευδάργυρο και χαλκό. Επίσης είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε και ω-3 λιπαρά οξέα, όλα σημαντικά αμυντικά όπλα ενάντια στις λοιμώξεις. Η ιδανική δόση είναι 20 έως 30 γραμμάρια την ημέρα.

Ψάρια

Τόνος, γαύρος, σαρδέλα, σκουμπρί και σολομός είναι πλούσια σε ω-3, απαραίτητα λιπαρά οξέα για τη στήριξη του ανοσοποιητικού συστήματος. Η συνιστώμενη δόση είναι τουλάχιστον 100 γραμμάρια λιπαρών ψαριών δύο φορές την εβδομάδα.

Όσπρια

Τα ρεβίθια, τα φασόλια, οι φακές, εκτός από τέλεια υποκατάστατα της ζωικής πρωτεΐνης, βοηθούν το έντερο να παράγει αντισώματα. Τα χρειάζεσαι τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα.

Με ποιες τροφές μπορείς να αποκτήσεις λαμπερό δέρμα;

Δημητριακά ολικής άλεσης

Το φαγόπυρο, η βρώμη, η σίκαλη και το κριθάρι, πλούσια σε φυτικές ίνες, μεταλλικά άλατα και απαραίτητα λιπαρά οξέα, συμβάλλουν στην εντερική ευεξία διασφαλίζοντας ταυτόχρονα μια καλή θωράκιση του ανοσοποιητικού συστήματος. Είναι απαραίτητο να καταναλώνεις περίπου 80 γραμμάρια κάθε μέρα.

Προβιοτικά

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, τα προβιοτικά είναι ζωντανοί μικροοργανισμοί που όταν η χορήγησή τους γίνεται σε ικανοποιητικές ποσότητες επιδρούν θετικά στο ανοσοποιητικό σύστημα, περιορίζοντας τους εξωγενείς παθογόνους παράγοντες που προκαλούν ιώσεις και λοιμώξεις του εντέρου. Τα προβιοτικά υπάρχουν κυρίως στο γιαούρτι, στο κεφίρ, τα μαλακά ώριμα τυριά και στο ξινολάχανο.

Μαύρη σοκολάτα

Η σοκολάτα με τουλάχιστον 72% κακάο διεγείρει την παραγωγή Τ λεμφοκυττάρων, τα οποία δρουν κατά των μολύνσεων. Η συνιστώμενη δόση, είναι 20 έως 30 γραμμάρια την ημέρα.

Σ’ αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολούθησε τη σελίδα του LoveLife και στο Facebook.