Το άγχος της καθημερινότητας είναι πολλές φορές υπερβολικό και φέρνει προβλήματα στους ανθρώπους. Η διαχείριση του είναι το κλειδί για κάθε άνθρωπο. Αν δεν το διαχειριστείς σωστά τότε το αποτέλεσμα θα είναι άσχημο. Πως θα νικήσετε τις κρίσεις πανικού

Τόσο στον ψυχολογικό τομέα όσο και στο σωματικό το άγχος μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα. Στο ψυχολογικό τομέα το άγχος είναι ικανό να ρίξει κάποιο άνθρωπο μέχρι και στην κατάθλιψη.

Στο σωματικό όμως τομέα το άγχος οδηγεί σε κρίσεις πανικού. Ταχυπαλμία, τρέμολο, ναυτία, εφίδρωση, πόνος στο στήθος και πολλά ακόμη είναι τα συμπτώματα της κρίσης πανικού. Η αίσθηση σε μια κρίση πανικού είναι τρομακτική.

Αυτός που το βιώνει νιώθει πως παθαίνει κάτι πολύ σοβαρό και το μυαλό του βαδίζει στο έμφραγμα.

Πως όμως αντιμετωπίζεις μια κρίση πανικού

Η αντιμετώπιση της δεν είναι εύκολη. Εκείνη την ώρα νιώθεις πως δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Όμως, στην πραγματικότητα μπορείς. Φθάνει να εστιάσεις στην αναπνοή. Και πως η αναπνοή επηρεάζει;

Αν αναπνέεις γρήγορα και κοφτά το άγχος και ο πανικός εντείνονται. Αν πάλι συνειδητά πάρεις βαθιές αναπνοές, τότε ρίχνεις τους παλμούς σου και «αναγκάζεις» το σώμα σου να χαλαρώσει.

Τα τέσσερα βήματα

Πάμε όμως στην ουσία. Έπαθες κρίση πανικού και είναι σημαντικό να το καταπολεμήσεις άμεσα. Υπάρχουν τέσσερα βήματα για να το πράξεις αυτό.

Ξεκίνα με μια βαθιά εισπνοή απ’ τη μύτη. Και όταν λέμε βαθιά εννοούμε 4-5 δευτερόλεπτα. Έπειτα κράτα την αναπνοή σου για άλλο τόσο χρόνο.

Τρίτο βήμα είναι να βγάλεις τον αέρα απ’ το στόμα και πάλι με τον ίδιο αργό ρυθμό (4-5 δευτερόλεπτα).

Το τελευταίο βήμα είναι να κρατήσεις και πάλι τον εαυτό σου για 4-5 δευτερόλεπτα πριν πάρεις νέα ανάσα.

Κάνε αυτή τη διαδικασία πέντε φορές και άμεσα θα αισθανθείς καλύτερα.

Το ιδανικό είναι όταν κάποιος αισθανθεί πως κοντεύει η κρίση πανικού, να προχωρήσει στην πιο πάνω πρακτική. Έτσι θα προσέξει τον εαυτό του και τον κρατήσει μακριά απ’ την κρίση πανικού.

Φυσικά η κρίση πανικού δεν είναι παιχνίδι. Αν το φαινόμενο είναι συχνό, τότε πρέπει οπωσδήποτε να αναζητήσετε συμβουλή ειδικού.

Πως θα νικήσετε τις κρίσεις πανικού

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Νερό: Πολλά τα οφέλη που παρέχει στην υγεία μας

Περπάτημα και υγεία

Σ’ αρέσουν τα άρθρα μας; Στήριξέ τα!  Ακολούθησε τη σελίδα του LoveLife και στο Facebook.