Το μάνγκο στη διατροφή σας. Στην χώρα μας δεν το καταναλώνουμε συχνά, όμως, το μάνγκο είναι ένα φρούτο που μας ταιριάζει. Εκτός αυτού πρόκειται για μια τροφή πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά που μας κάνουν μόνο καλό

Ακούγοντας τη λέξη μάνγκο, στο μυαλό σας έρχεται κάτι εξωτικό, τροπικό αλλά κυρίως μακρινό. Δεν έχετε άδικο, αφού το μάνγκο είναι φρούτο που προέρχεται από τις χώρες της Ασίας και της Αφρικής.

Γιατί όμως να εντάξετε το μάνγκο στη διατροφή σας;

Ιδιότητες, θερμίδες και θρεπτικά συστατικά

Πρόκειται για ένα φρούτο- πλούσια πηγή βήτα καροτένιου. Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων αυτού του αντιοξειδωτικού, λειτουργεί ως «ασπίδα» ενάντια σε ορισμένες μορφές καρκίνου.

Το μάνγκο είναι επίσης πλούσιο σε ένα άλλο καροτενοειδές που ονομάζεται λυκοπένιο, το οποίο είναι επίσης ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό και απαραίτητο για την προστασία των κυττάρων και την καταστολή της ανάπτυξης όγκων.

Επίσης είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, χαμηλά σε λιπαρά (ένα μάνγκο περιέχει περίπου 1γρ. λιπαρών) και έχουν λίγες θερμίδες (110 θερμίδες ανά τεμάχιο).

Η κατανάλωση ενός μάνγκο την ημέρα καλύπτει το 40% των αναγκών μας για φυτικές ίνες, συμβάλλοντας στην ομαλότερη λειτουργία του εντέρου και περιορίζοντας τον κίνδυνο για ορισμένες μορφές καρκίνου.

Βελτιώνει την μνήμη

Το μάνγκο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη B6, η οποία έχει αποδειχτεί ότι βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου και την υγεία του νευρικού συστήματος.

Είναι μια βιταμίνη που βοηθάει στην καλύτερη επικοινωνία μεταξύ των νευρικών κυττάρων. Το γλουταμινικό οξύ που επίσης περιέχει το μάνγκο βελτιώνει την ικανότητα συγκέντρωσης και μνήμης του ατόμου.

Μειώνει τη χοληστερίνη

Είναι πλούσιο σε ίνες που μειώνουν την κακή χοληστερόλη στο αίμα. Βοηθάει στον περιορισμό της δράσης της ορμόνης λεπτίνης που παράγει κύτταρα του λίπους.

Η βιταμίνη-C και η πηκτίνη βοηθούν επίσης στην μείωση της LDL χοληστερόλης στον οργανισμό.

Το μάνγκο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πολυφαινολικά αντιοξειδωτικά που εμποδίζουν την αύξηση της συσσώρευσης λίπους και τον σχηματισμό πλάκας στα τοιχώματα των αρτηριών.

Διαβάστε επίσης Αβοκάντο: Τι πρέπει να ξέρετε;

Σ’ αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολούθησε τη σελίδα του LoveLife και στο Facebook.