Δεν χρειάζεται εξοπλισμός ή έξοδα ώστε να προσθέσεις ευεργετικές καθημερινές συνήθειες στη ρουτίνα σου. Δείχνοντας αγάπη και σεβασμό στο σώμα σου, θα νιώσεις σύντομα τα οφέλη.

Πράξεις οι οποίες ενθαρρύνουν την σωματική και πνευματική ισορροπία είναι οι εξής:

Ενυδατώσου

Ένα μεγάλο μέρος του σώματός σου αποτελείται από νερό. Είναι άλλωστε και το στοιχείο το οποίο επικρατεί και κυριαρχεί στην επιφάνεια του πλανήτη Γη. Η Mayo Clinic συσταίνει 2,7 λίτρα ως ημερήσια κατανάλωση για τις γυναίκες και 3,7 λίτρα για τους άνδρες. Ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι είχε αναφέρει ότι «το νερό είναι η δύναμη που κινεί τα πάντα στη φύση». Σημαντικό είναι να συμπεριλάβεις στη διατροφή σου και τρόφιμα τα οποία έχουν μεγάλη περιεκτικότητα νερού. Αυτά βεβαίως είναι τα φρούτα και τα λαχανικά.

Κινήσου

Ιδιαίτερα εν καιρώ πανδημίας και εν καιρώ εγκλεισμού, μια από τις πιο ευεργετικές καθημερινές συνήθειες είναι η άσκηση. Μπορεί να μην έχεις το δικαίωμα να πας σε γυμναστήριο. Ωστόσο μπορείς με σύμμαχο τη φύση ή απλό εξοπλισμό να εξερευνήσεις εναλλακτικές μεθόδους άσκησης. Ο Άλμπερτ Άισταϊν είχε επισημάνει ότι «τίποτα δεν μπορεί να συμβεί αν κάτι δεν κινηθεί». Πέραν της άσκησης αυτής καθ’ αυτής, μπορείς να εφαρμόσεις απλές συνήθειες όπως το να μιλάς στο τηλέφωνο όρθιος και σε κίνηση, αντί καθιστός.

Βελτίωσε τη στάση του σώματός σου

Ο διακεκριμένος επιχειρηματίας Tony Robbins προτείνει όπως «αλλάξεις το σώμα σου προκειμένου να αλλάξεις τη ψυχική σου κατάσταση». Ο τρόπος με τον οποίον κάθεσαι σε μια καρέκλα, λέει πολλά αλλά και δημιουργεί πολλά. Μπορεί βραχυπρόθεσμα να μην αντιμετωπίσεις πρόβλημα ωστόσο μακροχρόνια ίσως αποδυναμώσεις μέση και λαιμό. Το ίδιο βεβαίως ισχύει και λόγω της συνεχούς ενασχόλησης με το κινητό τηλέφωνο το οποίο επιβαρύνει τον αυχένα.

Σ’ αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολούθησε τη σελίδα του LoveLife και στο Facebook.