Ένας σύμμαχος κατά του ατελείωτου στριφογυρίσματος στο κρεβάτι κατά τη διάρκεια μιας νύχτας με κύριο χαρακτηριστικό την αϋπνία, είναι ένα απλό και φθηνό φυτό.

Το ξεκίνημα μιας ημέρας με στραβό τρόπο μπορεί να επηρεάσει την εξέλιξη του 24ωρου το οποίο ακολουθεί, αυξάνοντας τα επίπεδα κούρασης και άγχους.

Για καλύτερη ποιότητα αέρα και οξυγόνωση του δωματίου σου, στοιχεία τα οποία θα επιφέρουν χαλάρωση, μπορείς να επιστρατεύσεις τα τρία πιο κάτω φυτά:

Λεβάντα

Δεν είναι τυχαίο που αρκετά προϊόντα όπως βρεφικά έλαια για νεογέννητα, περιέχουν λεβάντα και χρησιμεύουν στο να ηρεμούν τόσο τα παιδιά όσο και τους… γονείς από το αδιάκοπο κλάμα.

Η λεβάντα αποδεδειγμένα υποκινεί τη ξεκούραση, μειώνει το σφυγμό, συνεισφέροντας σε έναν ποιοτικό ύπνο, λειτουργώντας ως αγχολυτικό.

Σε επιστημονικό επίπεδο, αλληλεπιδρά με το νευροδιαβιβαστή GABA ώστε να καθησυχάσει τον εγκέφαλο και τη δραστηριότητα του νευρικού συστήματος.

Βαλεριάνα

Το φυτό αυτό με τις ροζ ή λευκές αποχρώσεις παραμένει ανθισμένο ολόχρονα και χρησιμοποιείται ανέκαθεν από Ρωμαίους ιατρούς αλλά και τον Έλληνα φιλόσοφο Γαλιλαίο για την αντιμετώπιση διαταραχών στον ύπνο.

Η ευεργετική λειτουργία της βαλεριάνας επικεντρώνεται στην αφαίρεση του βενζόλιου, του τριχλωροαιθυλένιο και της φορμαλδεϋδη από τον αέρα, τα οποία έχουν την ικανότητα να επηρεάζουν το νευρικό σου σύστημα.

Επιπρόσθετα καταπνίγει τους αερομεταφερόμενους οργανισμούς οι οποίοι οδηγούν σε ενοχλητικά φαινόμενα όπως ο στεγνός λαιμός και μύτη.

Αλόε βέρα

Η παραγωγή οξυγόνου κατά τη διάρκεια της νύχτας είναι ένα μόνο από τα πλεονεκτήματα τα οποία μπορείς να αποκομίσεις από ένα φυτό αλόε βέρα στο υπνοδωμάτιό σου.

Σε αντίθεση με αρκετά φυτά τα οποία απελευθερώνουν διοξείδιο του άνθρακα, ακολουθεί την αντίθετη πορεία, βοηθώντας στην οξυγόνωση του δωματίου.

Απαιτεί ελάχιστο πότισμα μιας και διατηρεί υγρασία στα φύλλα της από τα οποία παράγονται αρκετά τζελ για ανακούφιση του πόνου και επούλωση πληγών από κόψιμο ή κάψιμο.

3 φυτά εσωτερικού χώρου που βελτιώνουν την ποιότητα ύπνου