Σας έχει συμβεί ποτέ να στριφογυρίζετε στο κρεβάτι, χωρίς να μπορείτε να κλείσετε μάτι, παρά την κούραση της ημέρας; Αν η απάντηση είναι «ναι», σας καταλαβαίνουμε…

Η έλλειψη ύπνου μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους, όπως κακές συνήθειες στον τρόπο ζωής, διαταραγμένος κιρκάδιος ρυθμός, άγχος και πολλά άλλα.

Όποιος κι αν είναι ο λόγος, η έλλειψη ύπνου μας κάνει να ξυπνάμε με ζαλάδες, κουρασμένοι και ευέξαπτοι. Στην προσπάθειά μας να βρούμε τρόπους για να κοιμηθούμε καλύτερα, εντοπίσαμε ένα ενδιαφέρον βίντεο στο Instagram, από την πιστοποιημένη δασκάλα γιόγκα Kamya.

Επικεντρώνεται σε 5 εύκολες στάσεις γιόγκα που μπορούν να εκτελεστούν στην άνεση του κρεβατιού σας – κάποιες με τα βοήθεια ενός μαξιλαριού- και οι οποίες θα σας προετοιμάσουν για να κοιμηθείτε σαν μωρό.

Δείτε τις καλύτερες ασάνα για να χαλαρώσετε πριν πέσετε για ύπνο:

Pigeon stretch

Τοποθετήστε ένα μαξιλάρι μπροστά.

Σταυρώστε το πόδι σας και καθίστε στον αριστερό μηρό σας, με την αριστερή φτέρνα να αγγίζει το δεξί σας ισχίο.

Τεντώστε το δεξί πόδι πίσω.

Κατά την εκπνοή, σκύψτε προς τα εμπρός τεντώνοντας τα χέρια σας μπροστά.

Κρατήστε το στήθος σας ακουμπισμένο στο μαξιλάρι.

Κρατήστε τη θέση για 10 δευτερόλεπτα και εισπνεύστε και περπατήστε πίσω με τα χέρια σηκώνοντας τον κορμό σας.

Μεταβείτε στο άλλο πόδι και επαναλάβετε την ίδια στάση.

Cat cow

Για τη στάση αγελάδας γάτας, καθίστε στα τέσσερα, σε επιτραπέζια θέση στο κρεβάτι.

Ευθυγραμμίστε τους καρπούς σας ακριβώς κάτω από τους ώμους σας και τα γόνατά σας κάτω από τους γοφούς σας.

Κρατήστε την πλάτη και το λαιμό σας ίσια και κοιτάξτε προς τα κάτω, εξισορροπώντας το βάρος σας ομοιόμορφα μεταξύ και των τεσσάρων σημείων.

Εισπνεύστε και κοιτάξτε ψηλά, σπρώχνοντας τους ώμους σας πιο μακριά από τα αυτιά σας.

Η κοιλιά σας πέφτει προς τα κάτω, αλλά κρατάσε τους κοιλιακούς σας μύες σφιχτούς τραβώντας τον αφαλό σας προς τα μέσα.

Τώρα εκπνεύστε και ρίξτε το κεφάλι σας προς τα κάτω, στρέφοντας το πηγούνι σας προς το στήθος σας και την ουρά σας προς το κρεβάτι.

Συνεχίστε αυτή την ρευστή κίνηση για τουλάχιστον ένα λεπτό.

Forward fold

Για αυτή τη θέση, τεντώστε τα πόδια σας μπροστά σας.

Τοποθετήστε ένα μαξιλάρι στην αγκαλιά σας κάθετα.

Τώρα εισπνεύστε και σκύψτε πάνω στο μαξιλάρι.

Εκπνεύστε καθώς σηκώνετε τον κορμό σας.

Επαναλάβετε τη διαδικασία 5 φορές.

Happy baby

Για να κάνετε αυτή τη στάση, ξαπλώστε στο κρεβάτι.

Εισπνεύστε και σηκώστε τα πόδια σας προς το ταβάνι.

Σηκώστε τα χέρια σας προς το ταβάνι και προσπαθήστε να κρατήσετε τα δάχτυλα των ποδιών σας.

Χαλαρώσετε το σώμα σας και κουνήστε τον κορμό σας από τη μία πλευρά στην άλλη.

Reclining butterfly

Αυτή η ασάνα είναι μια ξαπλωμένη παραλλαγή του «titli asana» ή «Baddha Konasana». Για να κάνετε αυτή τη στάση, ξαπλώστε στο κρεβάτι και πιέστε και τα δύο πόδια κοντά στην περιοχή της λεκάνης.

Ενώστε τις παλάμες των χεριών σας σφιχτά μεταξύ τους.

Κουνήστε τα πόδια σας από τη λεκάνη μιμούμενοι τα φτερά μιας πεταλούδας.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kamya (@yogawithkamya_)